dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

сряда, януари 06, 2010


14148.) I'm really annoyed with the fact that I listen to people complain, but when I need to? No one listens. Some friends I have.


прочетох го и осъзнах колко съм щастлива всъщност, че не мога да се съглася с това изречение и да кажа: о, значи не съм сама..
защото имам най-великите приятели на света. не за вас, не за всички останали хора по света, не за някакъв конкурс; най-великите приятели за мен. за моя характер. за моето сърце.
всичко се допълва перфектно с тях.


благодаря, че ви има в моя свят.
че още ме търпите, някой друг на ваше място отдавна би ме прогонил в нечия друга секта ;d
благодаря, че намирате доброто у мен, когато дори аз не мога да го намеря. че вярвате в мен. че ме подкрепяте, успокоявате, прегръщате.
че ми прощавате, когато обидя чантата ви ;d извинявай отново, фифи ;d
че ми правите букетчета цветя. че винаги мога да спя у вас. че ми подсказвате безрезервно по химия ;d благодаря за общите планове за ограбване на банки и купуване на къщи. за линдор, муньо и йори. обичам те, симона (sun)
благодаря, нина, за безкрайните телефонни разговори ежечасно. мисля, че вече сме поставили световен рекорд. едва ли има човек, с когото да говоря повече по телефона. непрестанно. и да не ми писва. благодаря за плуването. нямаше да е толкова хубаво без теб.
благодаря, че знам, че мога да разчитам на вас. че ако ви помоля да разровите хеликон за дадена книга, ще го направите.
благодаря, че непрестанно мрънках [напоследък не толкова!], а вие никога не ми казахте да млъкна ;d
благодаря, ани, че ми слушаш историйките.
благодаря, че не ви писна да слушате за розови понита, цветни облаци и близалки, за търсенето на немо, за сняг сняг сняг!
благодаря, че ми обичате поезията. че ми пишете хубави бележки в тефтера със стихотворения.
благодаря, че ми отговаряте на откачените въпроси. когато ме интересува дали помните 'грижовните мечета' и дали спите като пипи дългото чорапче.



и казват, че не може да наречеш някого 'приятел' ако нямате общи спомени за неща, които сте изживели заедно. булшит ^^
все пак кой може да се похвали с най-прекрасния ловър на света, който винаги е там, когато имаш нужда от вдъхновение. от гушка. от рамо.
да се похвали, че споделя едно съзнание с друг човек, който е готов да дойде от.. [разстоянието от тук до пловдив в километри ;d], за да те види? който те е побърквал от смях, с когото ще ходите на северния полюс, където има пингвини?
благодаря, че идвате от толкова далече. и че още не ви е дошло до гуша от глупави филми ;d


благодаря, гошо, че си слънчев. че ми обеща да победиш майкъл фелпс. да ми направиш стая със стъклен покрив. че поиска да вземеш мен като придружител на олимпиадата в лондон. че снимаш с мен. скачаш с мен. летиш с мен.
че ми извади пръстен от дъното на басейна. че ми падна на колене под вода и ми предложи да се омъжа за теб. благодаря, че ме накара да обичам лятото. обичам те, мое малко момче.

ради.
благодаря, че ме понасяш, когато мълча. че разбираш факта, че не винаги обичам да споделям. че не задаваш въпроси, когато виждаш, че не ми се говори.
благодаря за полянката. за това, че знам, че когато е късно вечер и аз съм самотна, изпаднала в мъка и захарна кома от памук, ще дойдеш да се депресираш заедно с мен с one tree hill, когато ти се обадя. че винаги идваш с мен където и да е, когато те помоля. че си първият човек, на когото искам да споделя каквото и да ми се случи. нямаш идея колко те обичам и колко нямаше да съм себе си без теб. разплаках се, представяш ли си.
благодаря ти. ти си най-хубавото нещо в живота ми.

7 усмивки:

Анонимен каза...

Аз също благодаря на всичките тези хора, благодарение на които си това, което си, защото всъщност най-благодаря, че те има! <333 *мечета* ^^

люляк™ каза...

aw!
цунка.

Halinor каза...

о колко прекрасно и мило
просълзих се, данче, не те е срам да ме разплакваш в 11 през нощите ;D

Анонимен каза...

Бъди такава, каквато си!

люляк™ каза...

муньо, ти ли си това?


не обичам анонимни хора пък! ;d
искам да знам кой стои отсреща ;d
слагайте си поне името отдолу ;d

иначе, благодаря за съвета (:

drifter каза...

любима BF, ти си най - добрата приятелка, за която някой на света може да мечтае! благодаря ти, че ме понасяше миналата година.. беше ти втръснало да слушаш глупави истории и все пак беше до мен. (sun) благодаря, че купуваш заедно с мен нови обувки на думите.. че имаме специален език, който никой друг не разбира.. че знаеш какво казва лицето ми.. че мога да споделям тайни. благодаря ти, че си слънчева, че гледаш анимация и.. че си истинска.
обичам те, защото си койот, който обезателно живее в ню йорк.. защото сме скуиджи бъкенхайт.. защото се търкаляш от смях заедно с мен в снега. знаеш, ли не мисля, че някой някъде има по - добра приятелка и че някой има по прекрасно и вълшебно, перфектно, невероятно приятелство!
Вярвам, че плачеш.. аз също. обичам те, love you..бих го написала на всичките 7 - 8 езика, на които го знам, ама "не му знам правописа" - хагрид.

люляк™ каза...

rolling on floor loving.