dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

сряда, януари 06, 2010

противно на всякакви очаквания - да имаш имен ден, докато си на училище, всъщност е ужасно хубаво.

разни хора, с които си разговарял има-няма два-три пъти, те спират в коридорите в училище, за да ти честитят, а ти се изчервяваш, защото дори не помниш как се казват.

бикова съвсем изненадващо те целува по бузата, а пиринка, пиринка, за бога, ти казва, че си красива. о.о

бивша учителка по информатика те вижда на другата страна на улицата и ти казва с устни: честит имен ден!, а ти притичваш и й даваш последната едвам опазена от кико и янаки бонбона, защото оня ден си я сънувал как й даваш бонбона.


обезателно имаше нещо грешно в тия учители днес, но пък грешно по много хубав начин.


п.п. а, да. нина ми пожела да плувам с делфини, ани - розови понита, а осман - да чете всички книги, които издам. ^^

3 усмивки:

Анонимен каза...

Това с книгите и аз го обещавам. ;д Ч.И.Д! <333

Halinor каза...

ДАНЧЕ ДАНЧЕ ДАНЧЕ!!!!
Снощи гледах тв и казаха, че днес е Йорданов ден и аз първо се сетих за теб!!! :О :О :О
Честит имен ден, лилава прекрасна поетесо. Бъди все така възхитително способна не само да пишеш, но и да изживяваш поезията си <333
И аз ще чета всичките ти книги ^___^
Весело изкарване ^^

люляк™ каза...

ааай, ай ай, поласкана съм, че първо си се сетила за мен!! {}
и мерсии много за това за поезията, много хубаво пожелание.


и за това, че ще ми четете книгите, ако ги има някога,
благодаря ви много, цунки {}