dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

събота, ноември 14, 2009

и ето че цял ден правих каквото и да било, но не и това, което трябваше да правя, а по-точно - да седна и да я науча тая тъпа химия накрая.
и много недоволна от себе си се чувствам. изобщо, какво става с мен. хич не бях такава.

но всъщност още има от тоя ден и мисля да не си лягам отново с мисълта, че пак развалих нещата, защото не ми харесва. не ми харесва така да си пропилявам дните, безотговорно ми е към мен самата.

3 усмивки:

wbgenetic каза...

аз пък мисля че не си го пропиляла съвсем :)

люляк™ каза...

онази част на деня не беше пропиляна, но пък пък това, което си бях обещала да го направя.. :/

Mindreader каза...

и аз все си обещавам и все си губя времето, явно е нещо обичайно.. (: когато нещата опират до нещо не особено приятно, така се получава, ама все ще се получи някога ^^