dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

вторник, ноември 17, 2009

яна иска да пиша, за да чете.
добре, ще пиша, ловър. ^^

всеки вторник имам немски в 103, където понастоящем пребивават разни 12-класници.
знаеш, мразя немски и колкото и да се опитвам, не мога да се накарам да ми е интересно в тоя час. и на мястото, където седях, имаше зелен тефтер на някъв много смешно-пищещ-човечец от 12 клас, та взех, че му изписах 2 страници хубави работи вътре.
и днеска имам пак немски и трепетно очаквам отговор на моите писания, а той, човекът, дори не си беше донесъл зеления тефтер. написах му с молив на чина, че съм дълбоко обидена и как съм си залепила дъвка на панталона заради чина му и така.

а, снощи сънувах, че отиваш на форумна среща с пешко и гошо[?!] и както винаги закъсняваше : D

не мога повече, яна, не съм в настроение за дълги и интересни писания. XD
цунки.


12710.) What my friends don't know about me is that I actually do fall for guys very very quickly. And when I fall, I fall pretty hard.


12705.) I say that compliments make me uncomfortable, but if you would just tell me I'm beautiful, you have no idea how much that would mean to me.

2 усмивки:

feronia. каза...

това беше безумно мило ;d;d

люляк™ каза...

много ги умея тия милите неща ^^