dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

събота, ноември 14, 2009


аз не съм. не съм момичето, което плаче, когато е беззащитно. не лежа на пода на банята при момчешки злополуки и не възнамерявам да го правя. не стоя свита в ъгъла, когато се чувствам самотна. всъщност не си позволявам да се чувствам самотна. да, знам, че според вас е тъпо и сигурно в момента пак си мислите ония банални фрази, от които ми е писнало, че 'няма нищо лошо в това от време на време да бъдеш слаб и самотен, и уязвим..' няма лошо, но, за бога, не знам за вас, но на мен ми е толкова по-добре когато не съм самотна. та дори това да означава, че трябва да се старая да не бъда самотна. да се правя пред себе си, че не съм самотна.

и обичам мъже. обичам мъже с приятно бодлива брада и когато ми казват, че трапчинката ми е толкова Мен самата. и обичам как са опора, най-великата опора, благодаря ви. и мразя когато се държиш сякаш не ти пука, да, на теб говоря, мразя, когато говориш сякаш се мъчиш колкото се може повече да ме прободеш. престани. пука ти, знам, че много ти пука, но ако нямаш смелостта да го признаеш, по-добре престани, защото съм на ей-толкова чувствата ми да се завъртят на 180 градуса и тотално да те намразя. да, математика. знам, че я мразиш.
и the good guy always gets the girl е толкова вярно. лошите момчета.. пф.. не струват. лошите момчета са Всичко в началото, и са толкова спонтанни и никога не знаеш какво да очакваш. но после идва горният случай и на теб вече ти писва до болка от лоши момчета. не ги искам, яна, вземи ги всички. и добрите са спонтанни, и добрите са неочаквани, и добрите имат с какво да те накарат да останеш. сигурно малко добри сте срещали, но единствената разлика между първите и вторите е, че добрите знаят кога да спрат, докато на лошите просто не им пука, или още по-лошо - правят се, че не им пука.
а ние си умираме на някого да му пука за нас.
така че, да.. продължавай да се преструваш и скоро ще ми писне (:
и няма да лежа в банята или да плача в ъгъла, така че даже не печелиш болката ми (:


....
поздравете се от мое име с rachael yamagata - be be ur love