dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

сряда, ноември 18, 2009



ама какво си мислех и аз.

...

спи ми се доста и съм в такова малко тъжно настроение, и не искайте да ви обяснявам защо, дори аз не знам.
мислех си преди, за това как една супер проста постъпка от твоя страна - и целият ти живот може да се преобърне в изцяло нова посока. взимаш едно просто решенийце - и хоп. всичко отива на север.
и как преди 4 години ей така ми прищрака просто, а сигурно и ми беше омръзнала монотонността; как преди 4 години обърнах гръб на други години. 7 години, така ли се обръща гръб на 7 години, за Бога.
и тогава не ми тежеше, но сега ми тежи все повече и все се чудя какво щеше да е, ако бях останала, ако не ме бяха хванали дяволите в оня момент;

за бога, най-добрата бях и си тръгнах.
ей така от нищото.
и дали съм загубила, се чудя, и не знам дали съжалявам или не.
7 години го обичах това нещо, живеех с това нещо, то ме обичаше, бих казала; взаимно се обичахме и аз просто му казах: виж, на мен вече не ми е интересно.

такава съм глупачка.
това ми е проблемът на мен - ей така за секунди мога да заобичам нещо, и наистина го обичам, не просто наужким.
и после за секунди ми писва, много еднообразно ми става, а аз мразя, мразя да се въртя в кръг и тогава просто си тръгвам. глупава съм. хората не си тръгват, щом им доскучае. а аз си тръгвам и някак даже не ми пука какво оставям след мен, но ето че осъзнавам, че има нещо, което съм оставила назад,

а което всъщност никога не е трябвало да пускам.
и това ми беше една от най-големите грешки.

ето, признах го.

извинявам се на всички, които ей така съм пристрастявала към себе си и след толкова скоро просто съм си тръгвала; не е във вас проблемът, но някой ден ще се науча да не си тръгвам, обещавам.

и толкова много обичам нина, а толкова рядко й го казвам.
глупачка съм си и това е.

лека нощ (:

4 усмивки:

wanderlust каза...

Ох.
Да.

Snoobyx каза...

И моето време изтече като че ли и аз май ти омръзнах.

Анонимен каза...

Хей, пожелавам ти успех с това, да се научиш да не си тръгваш. *гуш*

feronia. каза...

Ох, глупави козирози сме и това си е.. Напомни ми да ти пратя една много точна характеристика, когато го видиш. Ии.. Леле, колко ли пъти съм си омръзвала, пък все се бутам да ти досаждам. Ама какво да ме правиш, аз съм ти lover-а. ;d