dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

сряда, септември 09, 2009

имам нужда от помощ.
трябва да избера от 5 до 10 стихотворения, с които да участвам в един конкурс
обаче
[11:48:28 AM] Лю [люляк™] каза: просто осъзнавам как нито едно не ми харесва достатъчно

и и.. изпадам в истерия и ще се разплача.

ох..
накрая ще накарам някой, ради най-вероятно, да ги избере, аз дори няма да поглеждам както е избрала
и така.

БОЖЕ ГОСПОДИ, КЪДЕ СЪМ ТРЪГНАЛА И АЗ?!
и защо всички хора ми повтарят колко невероятно и т.н. пиша, след като ДОРИ НЕ МОГА ДА ИЗБЕРА 5 СВЕСТНИ СТИХОТВОРЕНИЯ
СЕРИОЗНО ОТКАЧАМ И ИСКАААМ
някой да избере стихотворенията за мен

РЕВ.

п.п. май вдигнах температура от истерия XD

__________________________________

ще бъда ужасно благодарна ако ми кажете кои са петте ви любими стихотворения от тези тук:
http://www.stihovebg.com/authors_works/author/Lilac/

раздавам целувки като подарък. ^^

6 усмивки:

Анонимен каза...

Да ти кажа и аз така. хД Като ми кажат, че съм написала нещо страхотно и : Абе глупости! Ужасно е...
Явно сами не можем да оценим това, което сме написали, знам ли. (: И пак ти казвам: Пишеш страхотно!

п.с Май не помогнах много, а?! ;д ;д

люляк™ каза...

; (
ами
ако искаш може да ми кажеш кои са петте ти любими мои стихотворения и тогава наистина ще ми помогнеш : D

http://www.stihovebg.com/authors_works/author/Lilac/

Do каза...

Някои хора нямат право да напускат живота ни, Питър панови облаци, Есенна раздяла - са тези, които аз харесах (четох и други, но да си призная не всичките, защото просто нямам достатъчно време) Много си талантлива, наистина!

люляк™ каза...

мерси, мерси, мерси {}{}{}

Анонимен каза...

Някои хора нямат право да напускат живота ни, Мое голямо момче.., Да промениш света, Моят изгрев,Безчувствено ... Е, ето ти 5! Иначе бих написала всички, наистина. За мен бе огромно удоволствие да прочета всеки един ред! <333

люляк™ каза...

{} благодаря, диър ^^