dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

вторник, септември 08, 2009


омг омг
имаме ебати якия велик унищожителен национален по волейбол
направо ще омъжа за него <333333333

ох, сърцето.
<333333333333333333

ЯОПАТАВОАПЪЖНИОВФЖЖШЯВЖИО

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

КЕФ

_____________________________________________________________

скучно ми е, искам да си пиша с някъв нов човек : D леле, обожавам да си пиша с хора, които не познавам. страшно са ми интересни най-първите разговори.
сещате ли се в разните митове как винаги има чудовище, което иска ежегодно да му се принасят в жертва най-красивите момичета от околността. е, в моя свят аз съм това чудовище и искам обществото ежеседмично да ми поднася нов човек, с когото да си пиша XD
обещавам, не убивам хора. ^^

о, а сещате ли се как всяко малко момиче мечтае за принц чарминг, и как всяка иска да се омъжи за брад пит, или за кен на барби или за не знам си кой русокос синеок тип..

аз искам казийски, моля XD <3

.

3 усмивки:

Анонимен каза...

Ах , Казийски *милион сърчица се извисяват във въздуха* ! хД хД

Angie каза...

Аз пък искам Теодор Салпаров. Айде щурм :Р

Необвързана Градска Катерица каза...

Аз пък искам да си поговоря с някой,влюбен в Брад Пит! xD