dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

четвъртък, септември 10, 2009


нов скин.

а да знаете само колко време го избирах.. аз попринцип мразя да имам голям избор, защото никога не мога да се спра само на едно нещо.
както каза james blunt:

give me reason, but don't give me choice
'cause i'll just make
the same mistake
again.

п.п. тъпия template прецаква датата на публикация. не е реално как винаги когато харесам нещо след дълго търсене, се оказва, че има нещо прецакано в цялата работа. * гръм*

п.п.2 о йе, бейби! аз съм велика : D намерих нов template star cather и на всичкото отгоре е още по-як от предишния, даже има звездички отстрани.
сега остава и да бием русия на волейбол и просто денят ми е пълен : D

4 усмивки:

Анонимен каза...

Харесва ми. *слънце* И аз мразя като трябва да избирам из между много. ;д

люляк™ каза...

о, радвам се ^^
много е объркващо, нали? и постоянно се питаш дали правиш правилния избор и осъзнаваш, че нещото, което си избрал няма предимствата на другото нещо и т.н.
абе
бъркотия е ^^

Snoobyx каза...

Супер е! Много по-подходяща е от предишната според мен :)

люляк™ каза...

мерси ^^ ти завърши ли там
дългата работа : D