dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

събота, април 10, 2010

8 усмивки:

wbgenetic каза...

или излизаш и играеш боулинг без да се дърпаш :D

люляк™ каза...

това беше само защото изглеждаше разочарован, че няма да играем и аз се чувствах виновно! ;d и плюс това видя училището ми, заради тая дълбока душевна травма, която ти причиних, ако кажеше, че искаш да скочим от оня мост в реката, сигурно щях да скоча ;d

wbgenetic каза...

хаха не е така! идеята беше че видях нещо и решихме да го направим. точка. вярно ти се чудеше, ама дори преди да стигнем до училището се съгласи :)

люляк™ каза...

ми ти изглеждаше дълбоко посърнал и ми се свиваше леденото сърце ;d
не съжалявам, че се съгласих, де, само дето другия път НЕ играя ако не се казвам клечкагон или котка 1 ;d

wbgenetic каза...

:D мисля ще може да се уреди - но трябва да си боса :D

люляк™ каза...

нееееееее толкова харесвах ония цветни обувки, създаващи смехотворна аура ; (
ХА. ти не изигра танца на радостта, когато бутнах всички кегли!

Halinor каза...

данче, виж какво ще ти кажа.
искам да си издадеш блога на книга и да ми пратиш единственото издание.

Варна, ул,. Подвис номер 9, до Тони Пашова. благодаря. ;д
{}{}

люляк™ каза...

ще го направя, какво си мислиш ;d и без това съм ти обещала още в dA да ти пратя нещо ;d {}