dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

четвъртък, март 18, 2010


МУНЬОО!!

ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН! ъген ;d
МЕЧКИ МЕЧКИ МЕЧКИ

пожелавам ти! [и понеже си ме знаеш, знам, че няма да се учудиш, че всички пожелания са толкова егоистични и ме има във всички.. истината е, че просто не можеш да живееш без мен и каквото и да ти пожелая няма да ти бъде щастливо ако аз не съм там ;d *пърх скромно с мигли*]

та.. пожелавам ти!
да оберем банката в [*отваря алтаса и упорито му търси правописа*] [*но не може да намери пустия град и затова кара по спомени..*] чънгдзу?
да оберем банката, да дадем парите на нашите си хора, да ни вкарат в затрова, янаки междувременно да е спечелил от италианското тото, за малко почти някакви мафиоти да са го убили, но той нали е големия подлец, ще се е измъкнал, ще дойде и нас да измъкне и после.. ще си живеем живота ;pp
в къщичката до перун!
пожелавам ти да си я купим, да я РЕ-ДЕ-КО-РИ-РА-МЕ, но тя иначе ще си е същата, само че ще е по-хубава, де.
и ти пожелавам да пием чай на терасата [*не знам как се съгласих да включим тоя чай в картинката, представи си колко те ловя..*], аз да пиша сърцераздирателни стихотворения на същата тераса късно вечер, докато навън има звезди и щурци и ти после да ги четеш и да се прехласваш и т.н. ;d и да ми ги публикаваш, защото нали щеше да си ми някакъв мениджър? [*а по тоя въпрос с ради трябва да проведете един сериозен разговор, защото и тя има претенции над моите писателски и публикувателски права ;d*]
и ти пожелавам! да ти идвам много на гости, въпреки че винаги мрънкам как не обичам да спя в не-моето си легло; обичам да спя при теб пък и да ти спя на трапчинката на корема и ти през нощта да ме гушкаш хихи ;d
и също така! пожелавам ти да стана малко по-умна по химия, за да няма нужда да ми подсказваш ;d
и ти пожелавам навън винаги да вали много сняг, за да съм щастлива и да си щастлива и ти, и също така да има много мъгла и какви ли още не глупости.

и тука едно не-егоистично, пожелавам ти да спреш да се притесняваш за глупости и да идеш да учиш в Русия ;d
ще ти идвам на гости и постоянно ще те карам да ме водиш до Кремъл, защото това е любимото място на любимия ми Альоша от оня разказ, който все забравям да ти дам..
и ти пожелавам да си пишем още милиарди хартиени хубави летни писма всяка ваканция до ЗАВИНАГИ!
и да се омъжиш за някъв негър и да си имате най-красивите деца мулатчета на света, а мойте да са руси и ти да им правиш сладки ;d уау, симона, за моите деца идването на гости при теб ще е нещо като твоето ходене при баба ти, после ще ми мрънкат по цял ден колко са преяли ;d

добре.. стига ти толкова, че много хубаво не е на хубаво [?! ;d]

обииииииииииииииииииичам те!

твой Йори ;pp


п.п. и обличай секси бельото довечера, жено. ще горим калории. *намиг* ;d
твой мъж.

1 усмивки:

Анонимен каза...

Благодаря ти за пожеланията, благодаря ти, че те има, благодаря за всичко, което си...
И аз много си те ЛОВЯ <3

С.

P.S. Отивам да чета "Шерлок Холмс"