dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

понеделник, февруари 01, 2010


йеа. мноого шашаво ми започна деня и в училище само пищях колко мразя втора смяна и даже влязох в стаята с думите: добро утро и всички се засмяха и аз излязох и пак влязох, вече с думите: добър ден ;d

и запях някаква песен, коя беше, симона, забравих вече?
и кико ми каза: дани, стига с тая мъчителна.. песен.
но съм сигурна, че искаше да каже 'мъчителен глас', но просто пожали чувствата ми ;d


но всъщност сега започвам да се сещам защо обичам втора смяна, тъмничко е, обичам тъмно.

а снощи сънувах баба и господина по музика.
ужасно странно е да сънуваш мъртви хора.
в смисъл.. в хубав смисъл. невероятно. все едно ти се дава втори шанс да им кажеш някои неща и не знам за вас, но аз вярвам, че нещата, които казах снощи на баба, са стигнали до нея.
много беше хубаво.

и въпреки че любимият ми Альоша казва 'о, господи, толкова не искам да сънувам!', аз всъщност искам и ме е страх, че след време съвсем няма да сънувам баба.
както спрях да сънувам прабаба.

тъжно ми е.

8 усмивки:

Анонимен каза...

Толкова много пяхме днес, че и аз не помня за коя песен се е изказал Кико...

С.

люляк™ каза...

хаха, е лигаво-любовните, докато се присмивахме на валентинските табла, бяха най-велики.
аа, чакай да праверя на кой беше оная песен.
на брайън адамс ееее знаех си видя лии!! ;d

аа, ти си запомнила, че ти казах да пишеш С. отдолу, хех. цун

Анонимен каза...

Това е извън темата:
Понеже не знаех къде е Старс Халоу - потърсих информация в Google. Познай какви бяха резултатите... ;)

люляк™ каза...

ъъ гилмор гърлс?
аз затова искам да отида, понеже там се снима сериалът ;d

Анонимен каза...

Напиши в Google Старс Халоу и виж какво ще излезе на 2 и 3 ред...


С.

Анонимен каза...

Днес носиш математиката.


С.

Анонимен каза...

P.S. Днес имам имен ден!


С.

люляк™ каза...

ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН СИМОНАААААААА


а иначе даа, сега ми се появява лилакът на 2 и 3 ред ;d;d кой знае какво съм писала преди..