dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

неделя, януари 31, 2010

а снощи за един перфектен момент се почувствах толкова толкова щастлива, просто защото.

аз: 'братотооо искам да ти кажа, че си най-готиният почти-брат, който някой може да има и те обичам от тука до нептун и обратно и честит ти рожден ден!! {}'
бате: 'братотооо тва е най-хубавият смс, който съм получавал! мерси много {h}'

и и и и. да.
обичам бате <3
и всички хора на света, хих.
мдам мдам светът е прекрасен. а времето между другото е отвратително и цяла вечер спах някак ужасно и сърцето ми незнайно защо постоянно препускаше. винаги спя така, когато скоро ме очаква нещо важно. така спах цяла седмица преди нмкпвх. което всъщност не беше с много добър край, ама хах, нищо.
иимда.
а сега мисля да се търкалям цял ден по пижама и да гледам almost famous и разни такива ненатоварващи филми и трябва да си нарисувам стената. <3
и искам накрая само да кажа, че всички вие сте прекрасни прекрасни хора и понякога направо се чудя как може всички да сте толкова.. ОбичОбичОбич.
та благодаря ви, че ви има в живота ми, защото го пълните с дъга ^^




2 усмивки:

Stana каза...

дам, а на първо място сред нещата, които са прекрасни си ТИ! нямаш си и наидея как само ме зареждаш с хубавко (:
и да, наистина има мигове в които осъзнаваш колко е хубаво всичко около теб.
ах, щях да забравя! погледни си публикацията относно "Малки жени", някъде от септември м.г. да е. Ама я погледни!!!
оу, ето, щях да забравя най-важното! как попаднах на теб и твоят прелестен блог!!! търсих си джазки //а.к.а. джаз обувки// в нета и попаднпах на някакъв чужд блог, където сладката ти картинка и готино име ме привлякоха. на това му казвам аз съдба. една страст да те запознае с друга.

радвам се, че си щастлива, така и трябва да си! усмивката ти ходи на сърцето!!!
оу, обичам те, казвала ли съм го? //не че те познавам много, но думичките ти ми се забиват в сърцето като свределчета с емоции, невероятно е!//
да, това е, люлякови нощи, вятър в косите и сняг където птиците те отнесат!

Стас*

люляк™ каза...

хихи, момиче, трябва да се видим с теб.. скоро? някога! трябва трябва, защото ще те намачкам от мечки ^^

аа а каква публикация за малки жени? не разбрах ;d

всичко е Съдба!! знам си го аз. ^^
цун :*