dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

петък, януари 22, 2010

обичам петък.
с ради след училище и ровене в пингвините и хеликон и купуване на книги и после оная неверояяяятна закусвалня, където тъкмо изяла едното нещо осъзнавам, че мога да изям още сто неща и когато продавачката ме види за пети път през последните 15 минути, вади един такъв странен поглед..

ии сестра ми утре има рожден ден и й купих биографията на майли сайръс rofl
и си купих най-сетне 'писма до клаудия' на букай <3
и главата ме боли заради ужасния вятър навън и няма сняг ; (
ама животът е егати готиният.
п.п. а, най-сетне си намерих и бяла риза заради глупавите униформи, които са ни измислили за втория срок.

аз живея моя живот и ти живееш твоя. не съм на този свят, за да сбъдна очакванията ти, нито пък ти - за да сбъднеш моите. ти си ти и аз съм аз; и ако случайно ти и аз се срещнем, ще е прекрасно. а ако се разминем, нищо не може да се направи.

фриц пърлс

5 усмивки:

RMPG каза...

Хубав цитат. :-)

люляк™ каза...

дам, може да се сложи като епиграф на философията ми за живота ;d
наред с още милиарди цитати, всъщност.

Stana каза...

йееехе, живота ми малко по малко става страхотен. Ако продължаваш да си ми такова вдъхновение до 2-3 месеца вече ще има написани 5 романа и още 3-но толкова стихосбирки и сборници с новели ^^
Indeed цитата е прелестен. "Аз съм аз, ти си ти", страхотно е! Покрай твоите постове ще стана по-образована :Д
Та, да не ти надувам главата, заснежени кокичета и !бели! люляци, мечата (и котета), Стаси, час и малко преди полунощ

люляк™ каза...

хаха, чувствам се някаква такава преливаща от знания, та чак разпръсвам по околните ;d

радвам се, че имаш ползотворен творчески период ^^ Трябва да покажеш скоро какво ново си написала ;pp

Do каза...

Кажи ми дали ти е била полезна Клаудия, след като я прочетеш. Аз определено съм "за" :*