dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

неделя, януари 24, 2010

[23.1.2010 г. 23:58:10] Снежи каза: Здравей, Някой! Седя сама на маса за двама, столът срещу мен е празен, но аз знам, че ти си там. Сега те няма, но ще те открия; ти си никой и ти си всеки. Ти си онази любов, която остава за цял живот. Ти си този, за когото мисля, когато се събуждам, когато заспивам и който след това сънувам. Ти си този, който знае как да ме обича, без да му казвам. Ти си този, който познава всичките ми слабости и когато останат само те, ме прави силна; който познава всичките ми страхове и когато надделеят, ми вдъхва смелост; който познава всичките ми радости и когато изчезнат, връща усмивката на лицето ми; който познава всичките ми надежди и не позволява на никой да ги разбие; който познава всичките ми мечти и се стреми да ги направи реалност. Ти си този, който ме кара да се чувствам щастлива, да се усмихвам милион пъти на ден. Ти си този, който може да ме разплаче само с мълчание, и след това да спре сълзите ми само с усмивка. Ти си принцът на белия кон, който не е принц и никога не се е качвал на кон.. Ти си този, който умее да ме види отвътре, който вижда сърцето, а не лицето ми, с очите си и който живее в душата ми. Ти знаеш, че имам нужда да бъда спасена, подаваш ръка и ме спасяваш, без да знаеш от какво. Ти разбираш когато усмивката ми е фалшива, когато очите ми са празни. Ти – с една прегръдка придаваш смисъл на всичко, с една целувка стопляш цялото ми същество. Ти си този, на когото мога да се доверя, да се открия напълно, без да ме е страх, защото знам, че мен не би предал. Давам ти всяка част от себе си, всяка мисъл, всяко чувство, защото знам, че ще ги пазиш и ти знаеш, че са твои. Взимам ти всичко – дъха,мечтите, обичта, защото трайно съм се настанила в твоето съзнание. Ти си този, който прави всеки ден по – хубав от предишния. Аз съм неповторима, защото те имам, и ти си неповторим, защото ме имаш. Ти си и платоничната, и физическата, и приятелската, първата и последната любов.
Знам, че си някъде тук; знам, че и ти ме търсиш. Животът е една приказка – накрая ще те открия, ако ти не си открил мен преди това...:)

5 усмивки:

Анонимен каза...

Боже, Боже.... :| Толкова е хубаво. <3333333333

люляк™ каза...

нали, казах й, че трябва да издаде книга ;d

Анонимен каза...

И аз искам автограф после. <3

Halinor каза...

oh. my. god. ;( <3333
прекрасно е!!!!! <333

люляк™ каза...

ще й предам (: