dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

четвъртък, декември 17, 2009


направих го, направих го, направих го!!
заговорих непознат в автобуса и вече едно от thing to do before die е изпълнено!! подскач, подскач!!
а познайте как се казва?
няма да познаете никога.

Г Е О Р Г И.

като че ли малко георгиевци имам в живота си, та и първия човек, който ми помогна да започна да си изпълнявам списъка, също се казва така ;d
а пък ако ви питам откъде е.. пак няма да познаете.

разлог, да ;d

и утре има рожден ден!
и приличаше на последния каубой от мостовете на медисън! :О но както си го представям аз от книгата, не този от филма.

абе щастлива съм просто, че се реших да го направя. ;d;d


*докосване по рамото*
-хей, извинявай..
-няма проблем, кажи
-имам един списък, неща, които искам да направя, преди да умра и едно от тях е да заговоря непознат в автобуса, така че.. би ли искал да ми помогнеш да го изпълня?
-амии.. добре? ;d
-м.. как се казваш?
-георги, приятно ми е *подаване на ръка*
-пак ли.. много георги-евци станахте ;d дани съм аз
-много ти е студена ръката
-имам много ниско кръвно ;p обичаш ли да вали сняг?
-емм.. да вали сняг. хм, не бих казал ;d
-май не си от хората, които правят такива неща, нали? ;d да обичат сняг и да заговарят непознати в автобуси ;d но никога не знаеш какво може да стане утре и кога ще умреш! така че.. леле! аз си изпълних едно от нещата!!
-хех, и другите ще си ги изпълниш
-те са двайсетина някъде..
-само толкова?
-ами аз съм си ги избрала по-големички неща; малко и големи, не много и малки.
-ще си ги изпълниш всички (:
-надявам се.
-ти откъде си?
-ами.. от симитли всъщност, след две минути ще трябва да слизам.
-а, ти си близичко. в благоевград ли учиш?
-да, в математическата. сега е моментът да кажеш: значи слуховете, че всички там сте откачили, са верни ;d
-хаха
-ти откъде си?
-от разлог (:
-о, познавам още един георги от разлог.
-кой?
-е.. едва ли го познаваш.
-кажи, де (:
-тричков?
... мълчание
-да, не го познавам ;d
-казах ти ;d а аз имам рожден ден след 11 дни! ти кога си роден?
-мм.. утре всъщност :D
-егаати якото! да си честитиш от мое име!
-непременно (:
-коя е най-голямата ти мечта?
-хм.. най-голямата ми мечта…
-мм, май наистина не си от тия хора.ама сигурно и аз като стана на.. на колко си всъщност?
-на 19 утре ;d
-дам. сигурно и аз като стана на около 20, ще ми е писнало да си измислям мечти и ще стъпя здраво на земята.
-а ти на колко си?
-16. 17 скоро ;d
-уоу. изглеждаш по-голяма.
-хехе, ти си първият човек, който ме мисли за по-голяма отколкото съм ;d обикновено е обратното.
...
-аз трябва да ставам.
-стигнахме ли?
-да. и да си честитиш утре от мен!
- (: ще. чао (:
-чао. (:


'каква необикновена планета! - помисли си малкият принц. - тя е цяла суха, островърха и солена. и на хората им липсва въображение. те повтарят това, което им казваш... у дома имах едно цвете: то винаги заговаряше първо...'

6 усмивки:

Анонимен каза...

Честито ти изпълняване на първото нещо от списъка. *слънчице* Успех и със следващите... (:

люляк™ каза...

благодаря, благодаря *реверанс* :*

selena yordanova каза...

Великооо!
Честито xDD

люляк™ каза...

хихик.

мерси {}{}

Unknown каза...

ехе супер :D да ти е честито^^

wbgenetic каза...

и аз го честитих. усмиФ :)