dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

четвъртък, декември 17, 2009

омг. намирам си някакви стари стихотворения, които уж са отпреди няколко месеца, пък почти не помня.
...

от мен не искай вечно да прегръщам
лицето ти - във мен горят въпроси.
единствено германци ме разчувстват
и във съня танцувам само с русокоси.


хехе. това беше след оня готин ден с тримата германци. големи пичове бяха, ей.

'u'r really cool, thanks very much.'

хихи

леле, симона, сега чета червената тетрадка ;d
помниш ли:
-дани, ти можеш ли да си напишеш името без правописна грешка?
и после от ония погледи, дето само аз ги мога
-симона.. ти не си добре.

;d;d

'-ох. нищо няма да реша, симона..
-стига де..
-абе.. фифи кво пак се изцапа?'

:D:D

'парашкевов старши: кой е фифи? о.о
фифи: аз! ;d'


хуморът е доловим само за вътрешни хора, така че не се притеснявайте, нормално е да не ви е смешно ако не знаете за кого иде реч ;d

'парашкевов влиза, сяда, оставя си чантата на бюрото, казва две-три думи, след малко си вдига чантата и изненадано възкликва: -я, тва не е мойта чанта!'

'физическо. янаки с топката и говори на тия около него: -леко, леко, да не ударя с главата, че съм с прическа!'

3 усмивки:

Анонимен каза...

Хубави времена...

Анонимен каза...

гледай от 21:00ч "Комиците" да видиш как се хили Велкова (rofl).

люляк™ каза...

егаааати, изпуснах купона! ;d;d