dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

четвъртък, декември 31, 2009


още малко и.. отначало.
и се радвам. като никога се радвам, защото имам нужда да вярвам, че нещо може да се промени, че нещата се променят. че нещата зависят от мен.
обичам нещата да зависят от мен, да знам, че.. че не съм безсилна и че още мога да направя нещо. към по-добро. и по-хубаво.

а каквото било, било.
гадна съм била, егоистична съм била, тъжна, наранявала съм, обиждала съм, отблъсквала съм, горделива съм била. била съм. може и още да съм, но
но

все още съм момичето, което обича да прави другите щастливи. обича да ги завива, когато им е студено. нали, ани? ти много харесваш когато спиш и те завивам ;d
още съм отговорната. която иска да е подготвена и да знае какво се случва.
още съм притеснителната, която трепери, когато я е страх.
още съм момичето, което, въпреки че го отрича, обича да помага на другите.
още изслушвам хората, дори когато на мен самата ми е тежко.
още съм тази, която се разплаква, когато я обидят. дори да се правя на много силна.
още обичам да чета детски приказки и още се радвам на гошо като дете на близалка, защото е слънчев и ме усмихва.
още ми пука много за много неща. прекалено много за прекалено много неща.
още, още..

и се промених много за тая година, нормално е. може би малко по-драстично, отколкото трябваше, но няма как.
'всичко, което върви напред, побеждава.'

а 2010 ще бъде прекрасна. все пак с яна такава я направихме още отсега. нали, ловър? ще се оправим. (: