dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

сряда, декември 09, 2009

чета си стихотворенията и
тъжно ми става.

когато през май написах '
някои хора нямат право да напускат живота ни'.. нямах никаква идея, че след месец ще ми докажат, че имат право, и още как.
толкова пророчески неща пиша понякога, че започвам ужасно да се страхувам.
и всъщност, ако знаех, че когато юни умре, ще вземе и нея със себе си, щях ли да направя нещо? щях ли да се променя, да прекарвам повече време с нея, да й кажа повече неща, да я питам повече неща, да разглеждаме всички албуми със снимки от едно време и да пиша пиша пиша. щях да запиша целия й живот. убедена съм, щях да го запиша и да я имам винаги.

щях ли, ако знаех..


а още ми се струва, че това е най-голямата шега на света.

3 усмивки:

Анонимен каза...

Толкова боли, когато напуснат живота ни завинаги. И всички сме им толкова ядосани за момент... Аз още не мога и не съм свикнала със загубата на баба си. Никога няма да свикна, знам го...
До теб съм.. *гуш*

Do каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Do каза...

за това е толкова успокояващо,да вярваш в прераждането. просто си сигурен, че ще се намериш с някого и занапред. някъде там :)