dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

понеделник, ноември 23, 2009



чувствам се невъзможно уморена и разконцентрирана, за пръв път ми се случва
да стоя пред контролно и всъщност да не ми пука какво ще напиша

и всяка сутрин се събуждам с чувството, че цяла вечер сърцето ми е спринтирало, не знам къде ходи и какво прави, но определено имам нужда да забави малко темпото

искам да си пусна еди ведър и да заспя на гласа му точно когато слънцето залязва.

и искам вече да идва другата седмица и да плувам пак, защото не издържам да не си изливам енергията някъде, пощурявам.

и мисля, че имам нужда да огранича малко всякакви скайп контакти и такива работи, уморява ме прекалено много

опитвам се да живея в мир със себе си, а напоследък тоя мир взе да ми се губи, та май е време да променя нещо в обстановката вътре и вън.
u know

'ако в момента нямаш добра сполука, причината би могла да е в това, че условията ти на живот не са променени. за да постигнеш добра сполука, трябва да създадеш нови условия.'

(:
мда. и все пак си мисля, че плуването ще оправи всичко. само да дойде другата седмица..


Well, we got each other and that's all we need
From here on out it's just you and me
Two hometown hearts up against the world
That don't stand a chance against this boy and girl
We faced 'em down, fought bigger fights
And I know babe we're gonna be alright