dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

понеделник, ноември 02, 2009

окей, това беше.
не съм в топ 15,
живи здрави.

(:
благодаря на всички за подкрепата, която ми оказвахте през цялото време
иии
извинявайте, че ви разочаровах.
прекрасти сте всички,
да живее модерната поезия >.<

(:


Яна, Недялко и Аз
срещу Вас

няма. няма да пиша бели стихове
в опит да бъда като вас остроумна.
великото хайку - яли го плъхове.
поезията даже не е покълнала
у душите ви, драги 'модерни поети'.
самозаблуждавайте се. хич не ми пука.
сухата проза - и в сърцата си я носете,
само на мен не ми я пробутвайте.

да се откажем е непростимо рано,
особено когато сте толкова жалки.
да живеят пиратите, яна!
ще продължаваме да се борим, недялко!

п.п. мерси, Хез. много много, за втори път ме спасяваш.
броя ги, някой ден ще се отблагодаря (:

6 усмивки:

Анонимен каза...

Няма значение. В моите очи си доста над Топ 15. :]

люляк™ каза...

*просълзяв*

Snoobyx каза...

Никога, никога няма да им го простя! ГрррРррр :(

Анонимен каза...

пиратите да живеят и поезията да процъфтява, ама бива ли такова омаловажаване на прозата?

"сухата проза - и в сърцата си я носете,
само на мен не ми я пробутвайте."

косе

люляк™ каза...

не като цяло омаломажаване на прозата, а в случаи когато прозата се замазва и се претендира, че всъщност е поезия (: така и от двете, и от поезията, и от и прозата, нищо не остава. някаква пълна подигравка си е.

лайла каза...

Лю, черпи ме две вафли и сме квит. ;F
пък и ние пичовете трябва да се подкрепяме, соу. винаги съм насреща (сън)

[ напоследък целият ми живот се измерва във вафли. освен когато се измерва в бира ;F ]