dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

събота, октомври 31, 2009




а sugarland вече се изкачиха на първо място в ласт.фм-ма ми, което не мога да повярвам, просто защото си бях обещала никога повече да не слушам sugarland след оная вечер, която беше най-ужасната вечер в живота ми. и толкова беше гадно, че дори не го чувствах, напълно затъпена бях откъм емоции. и точно тогава за пръв път прослушвах sugarland, и те пееха в ушите ми в същия момент, когато имах чувството, че всичко се разпада и няма, няма повече какво да изгубя. а те пееха

when your faith is stretched so thin
that you can see straight through your soul
and you can't find a nickel to buy a smile
'cause your pockets all got holes
you wanna shut the door
and hide before
the day can get much worse
i wanna be the one you reach for first.

и си мислех как задължително не трябва никога повече да ги слушам, защото ще ми напомнят за оная ужасна вечер и пак ще ме карат да я преживявам, но напротив.
всъщност сега ме спасяват, ужасно много ме спасяват, защото ми напомнят, че всичко се оправя, всичко преминава, и както самите те пеят: but the hard times pass like the good ones do.