dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

петък, октомври 09, 2009


а всички са някакви страшно големи философи в блоговете си, май само аз пиша супер скучноватите неща.

oh, boy.

лошата новина е, че не помня коя е последната книга, която съм прочела. за пръв път попадам в такъв период, в който не ми се чете книга. ужасно, дори не съм предполагала, че някога няма да ми се чете.
все още отказвам да повярвам в някои неща и се правя, че никога не са се случвали. мисля, че оттам идва това с книгите. колкото по-скоро си призная, че нещата се случват наистина и ги срещна лице в лице, толкова по-скоро ще започна отново да чета.
но самото срещане толкова ме плаши, защото знам, че тотално ще ме срине, че предпочитам да не чета.
можете ли да си представите.
аз да не чета.

аз не мога. което означава, че много много скоро ще бъда разбита.
oh, boy.

п.п. някво взе да ми писва от тъпи комплексирани администратори.
(: go brooke yourself. ^^


And it's alright, yeah I'll be fine,
don't worry about this heart of mine,
just take your love and hit the road.

There's nothing you can do or say,
you're gonna break my heart anyway.
So just leave the pieces when you go.

the wreckers


[18:49:41] Лю [люляк™] каза: ще се самоубия ако още някой каже нещо банално

-хората не говорят за нищо
-ами! все трябва да говорят за нещо
-не, не говорят. те всички казват едни и същи неща, никой не казва нещо различно от другия

бредбъри отново е гений