dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

понеделник, октомври 05, 2009

днес - горе долу важен ден.
нямам грешка на контролното по химия, което е невиждано, ако имате и най-малка представа колко обичам химията [а колко я знам.. нека не отваряме тоя въпрос] е, изглежда силата ми е толкова безгранична, че мозъкът ми може да се пребори и с такова зло като химията.
получих известие от драгите хора в стара загора, че стихотворенията ми за конкурса вече са получени, so.. вече няма как да се залъгвам, че може би не са получили нещата ми, ако евентуално никога не бъде известена, че съм спечелила някое призово място XD
получих и 'проспекчус', както му казва нина : D, от university of derby, а дори не помня кога съм си го поръчала наред с милиардите други, за които пратих писма.
сложно нещо е това животът.

божичко, колко обичам да съм заета.
побърквам се, когато няма какво да правя.
обожавам да има нещо, което да ме провокира да го свърша.

so, тая вечер ще си догледам индиана джоунс-овете, може би и love actually.
препоръчайте коледен филм? (моля без сам вкъщи ^^)

п.п. съжалявам, много искам да го кажа : D

x.o.x.o.
gossip girl XD


много бозав сериал, ей.

п.п.2 имам 65 от 72 на C1 по английски >.<

1 усмивки:

Snoobyx каза...

Аз най-силно се надявам да спечелиш, ако това стане не само ти ще си победител, но и аз :D