dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

понеделник, юни 08, 2009

гладна съм, топло е, плува ми се.
има страхотно слънце и страшно ми се снима, но да има много хубави рокли и зелена поляна.
гледам sweet november вече четвърти ден.
чета 'брулени хълмове'.

споменах ли, че съм
страшно гладна?
и вчера се сетих за още нещо, което да добавя в списъка things to do before die, но вече, разбира се, не го помня.


и с ради имаме нови смешки.
за външни хора хуморът е трудно уловим.


'обичам те като кит.'

'смешките ти са като на риба клоун.'

'-човекът има проблеми с нервите, не мислиш ли?
-да, много са опънати.
-чак може да свириш на китара на тях.'


п.п. това е специално за Янч. <3

1 усмивки:

feronia. каза...

обичам те. и някак си ми помагаш да вярвам, че някой ден някой лош принц ще ме отвлече, ще ме качи на дракон и ще ме заведе в снежната си крепост, където ще управляваме двамата, ще злобеем и ще мъчим горките хорица. и аз няма да го обичам. ще обичам живота, драконите, приключеията, той ще е просто другар в голямата игра, живот, която аз ще изграя. няма да плача, ако го видя с друга, ще се радвам на щастието му. ще бъде другар, а не окови.
дракони, лю, дракони. всичко зависи от тях (: