dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

понеделник, юни 29, 2009


6.00
браво на мен. ^^


Writing down what we already know to be read by nobody.
Pretty sure Dante would agree that qualifies as useless.
House



общо взето с две изречения хаус определи състоянието ми през последния месец.
failure.

чета Питър Пан.

2 усмивки:

feronia. каза...

Питър Пан и Малкият принц са възможно най сдухващите книги.. Сдухват ме повече от Гордост и предрасъдъци, повече от Амбър, повече от всичко.

люляк™ каза...

аз пък никога не съм харесвала гордост и предразсъдъци. от ония времета най-много ми допада стилът на емили бронте, джейн остин ми е яко.. суха, скучна и придвидима.
а пък питър е най-великият и все едни такива умопомрачителни мисли вади, та ми пълни душата <3