dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

петък, ноември 05, 2010

заради баницата ми мирише на коледа. чувство, подсилено и от присъствието на ия и рая. хубаво ми е.
лежим в стаята им, ужасно е тъмно и единствената светлина идва от звездичките по тавана. обичаме да си представяме, че сме под звездите на открито небе. всичко е почти като едно време, много преди всеки да порасне и да се промени прекалено много в самостоятелна посока, за да може да бъдем един цял организъм повече. и все пак е вълшебно, защото за момент успяваме да почувстваме магията на това, което сме, когато сме заедно, а ние сме чудесни заедно. аз и ия срещу ели и рая, всяка виждайки себе си в по-малкото животинче, което закриля, защото ия е ужасно мен, а рая ужасно ели. то е почти като хенри the time traveler, който среща своето younger self. виждаш момичето до себе си и после усещаш, че си в собствената си кожа и за момент пред очите ти преминават всички години разлика между двете и си даваш сметка колко си се променила и колко тепърва ще се променя другата. а ия има рожден ден два дни след може би най-важния изпит в живота ми и мен ужасно ме е страх от това, което ме очаква ако го мина и ако не го мина, може би в еднаква степен и от двете ситуации, но пък какво толкова, каквото има да става, ще стане, не заради присъствието на някава измислена съдба, не заради велика сила, която в крайна сметка подрежда всичко в живота ни точно така, както уж е трябвало да стане, а заради хората в живота ни, защото всичко, всичко си заслужава за тях и всичко се подрежда точно защото тях ги има.

лежим и гледаме звездите, чувстваме се големи и малки, сериозни и детски, носталгични и весели, уморени и енергични, но всичко е наред, защото когато сме заедно се уравновесяваме.

мълчим и се усмихваме на себе си, а ия казва:
'случайно да ви се намират пържени картофки?'

3 усмивки:

Do каза...

ейййй! къде си люляче .)

люляк™ каза...

опитвам се да се намеря ;d

Do каза...

just go ahead, girl <3