dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

неделя, септември 12, 2010

иска ми се да спра тая гадна пиано версия на песента, защото засилва тежкото чувство в мен, защото гошо си отиде преди малко и защото с него си отиде и последната частица лято, която упорито и инатливо се опитвах да задържа в шепите си, защото ми е мъчно и сълзливо, защото навън е по английски мрачно, пък аз обичам англия, а оставих плановете за нея до след няколко години. защото това беше най-хубавото лято, а след него нямам никаква представа какво ще правя с живота си. а нуждата от взимане на бързи решения упорито чука на вратата с риск да я разбие, докато аз още съм неподготвена за чуждо нахълтване в стаята.

1 усмивки:

Анонимен каза...

Пожелавам ти успех с вземането на решения. Дано да са възможно най-правилните. ^^ *гуш*