dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

неделя, август 01, 2010

август.
обичам август.

през август всичко е хубаво и е по много много много.


2 усмивки:

Halinor каза...

Данче,
1) честит нов лейаут, страхотен е.
2) кога ще ми напишеш писмо ;( имам крещящата нужда да очаквам нещо, което наистина ще дойде.
3) ще участваш ли в старозагорския конкурс за поезия, оня, мащабния, "Веселин Ханчев" ?
4) обичам те. ♥

люляк™ каза...

тони!
1. мерси! оообичам го.
2. а аз знаеш ли откога чаааакам ли чакам да ми пратиш оня файл с неща, дето искаше да ти препиша от блога? значи аз ще си ти напиша писмо, пък ти когато исакш ми го пращай това ;d ииии, Божкее, трябва да ти пратя онова за рождения ден, дето трябваше да ти го дам като се видим!
3. най-вероятно да. не знам. ако продължавам да НЕ ПИША със същата скорост, едва ли. пък и миналата година като участвах много подло останах извън първите 20 и още го преживявам тежко. пък и поезията ми напоследък не струва, така че не знам дали изобщо имам желание.
4. и аз теб. цунк.

п.п. обичам ти иновия блог за поезия. пишеш невероятно. толкова се радвам, че никога не спря, а продължаваш. супер много си се усъвършенствала. и супер много ми пада поетичното самочувствие като те чета. ;d


А в два през нощта щом замлъкнат звездите
и Краят със полъх на есен пълзи,
задрямали мисли притварят очите
и шепнат : щурците, безсъние,
ти."

<3