dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

понеделник, юни 07, 2010

hell yeah.

гърбът ужасно ме боли.
имам нужда от плуване.
мразя велкова.


симона, ще го направим, ясно!!!!? защото иначе.. не знам, но знаеш на каква агресия съм способна. ;d още повече, когато става въпрос за казийски, за бога. умирам да го видя :D пък аз вече започнах да правя план относно билети и маршрут и..
и всъщност ти току що ми се обади, така че, да, няма какво да ти обяснявам.

хихихи, муньо, ще бъде велико. *щастливият знак с пръстите на ръцете*
имам чувството, че дори съм склонна да не си купя боксова круша с лицето на велкова върху нея.
^^


обаче дори мисълта за матей не може да излекува гърба ми. :d

5 усмивки:

Анонимен каза...

Бабо
бабо
бабооооооооо
за болки в гърба има "Космодиск":P
Относно пътуването - аз вече си опаковам багажа. :D
P.S. Да не си забравиш банския...


С.

люляк™ каза...

а аз си пуснах 'предай нататък'!

Анонимен каза...

Хареса ли ти?


С.

Bla каза...

На мен - не.

люляк™ каза...

уооу, странно, велик е <3