dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

събота, юни 19, 2010


късно вечер. телефонът прави 'бип'. сърцетуп. не си ти. той е. той иска утре да се видим. ами добре. гледам филм. доктор хаус е секси. спи ми се. лягам. музика на ушите. някъде през нощта. събуждам се. ужасни гръмотевици. пиша му, че ме е страх. не отговаря. все тая. още имам слушалки. махам ги. заспивам. събуждам се. прасецът пак ужасно ме боли. искам да изкрещя. много ме боли. сутрин. навън е мокро. с ради на басейна. плуваме. обичам вода. свободна съм. той звъни. изгубила съм track of time. къпя се. обличам се. вървя бързо. вкъщи. преобличам се. обичайната процедура ключове, пари, телефон. само че при мен книга, mp3, дъвки. разни хора, разни приоритети. автобус. гара. чакам. ама разбира се. файнъли. носи ми роза. почти съм трогната. вървим. има хубава тениска. апартаментът му. -може ли да изчакаш? -ами сигурно може. ама побързай. .. вървим. говорим. нямам представа къде се намирам. -гладна ли си? -гладна съм. .. пица. не беше вкусна. едно малко момче ни говори. с него като че ли ми е по-интересно общуването. малкото момче си тръгва с баба му. нина ми звъни. има нова прическа. радвам се, в понеделник ще видя. храним бездомно куче с остатъците пица. той си купува билет за скорпиънс. завалява. много съм уморена. той казва, че съм ужасно песимистичен човек. възразявам. въобще не ме познава дори. нямам и желание да ме опознава. черквата във вароша. сядаме отвън да си доям сладоледа. -хайде на пейката пред черквата. -не искам там, хайде на другата. .. разказва ми за леля му. била ужасен човек. казвам, че да си егоист е съвсем нормално. не ме разбира. винаги казвам на хората какво мисля. пак не ме разбира. била съм мазохист. сега пък аз не разбирам. вървим по дългите алеи. разказва ми някакви истории, които слабо ме интересуват. казва, че мразя прекалено много неща. напротив. обичам. обичам сняг и щурци. вече щял да ми казва щурчо. не, няма да ми казваш щурчо. започваме да спорим.
краката много ме болят. ама адски ме болят. виждаме някакви понита. не са розови. упорито иска да ги погаля, аз упорито не искам. виждаме хубаво куче. той ме хваща за ръката, после ми се извинява. аз вече отдавна съм изгубила розата. почти не говоря. странно е. аз много говоря. гърбът ме боли. косата ми е много къдрава. гарата. купувам си билет. прегръща ме и се извинява, че е говорил толкова много. е, няма проблем. прощавам ти. виж, за доживотната травма не знам дали мога да простя. за малко да си забрави ключовете в раницата ми. казах му, че ще забравя, че са в мен. много забравям.
пътувам. равносметка.
не става.
хич не може да те замести.

5 усмивки:

beasta каза...

Постовете ти звучат все по-истински :)

духовна скитница каза...

еей, почнала си да пишеш в магическия яна style. <3

люляк™ каза...

beasta, сигурно животът ми става по-истински ;d

мими, след дългите години съжителство, несъзнателно все прихващаш някоя черта от ловъра си ;d

Halinor каза...

And my heart's not breaking 'cause I'm not feeling anything at all...

But I miss screaming and fighting and kissing in the rain.
It's 2 am and I'm cursing your name.
You're so in love that ur acting insane
AND THAT'S THE WAY I LOVED YOU.

Тейлър има песни за всичко.

люляк™ каза...

значи, абсолютно, и аз тая песен си пеех през цялото време :d