dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

петък, май 14, 2010

роячки има къща, създадена за разни пиянски събирания, баба-пич и гадни съседи, които щели да викнат полиция. и сестра, която пише книги. и знае немски. *поклон* *повръщ* и десет минути определено не изглеждат толкова малко, когато минаваш през разни тъмни кътчета на града и през гари и релси късно вечер. но пък е велико, когато има страхоооотни гръмотевици и подскачаш весело. симона е много палава, откакто седи с коце по руски, а роячки е перверзен, заради червеното :D снежи е левскарка, крум се напи безобразно и, както разбрахме, изглежда всички си мислим за секс по време на часовете по математика :D найс, а. коце заплаши асен, че ще го пребие, за да може той да дойде с мен на бала, а асен каза, че и със счупени крака пак ще дойде :d пешо има маракаси, които не дава на мен и нина да пипаме, а ради разбра, че имам гъдел и ме измъчи. денис лежа на моите и на нина колена, а тя през цялото време ме питаше какво ми е, защото съм изглеждала тъжна. и не, симона, с ради не се 'усамотявахме', той просто ми четеше стихотворенията на сестрата на роячки, докато бях готова да заспя. а ти конфузно отвори вратата, изгледа ни стреснато, каза обичайното 'о-па' и изчезна. :D благодаря :D
готиният поздрав на карамфила така и не доживя бял свят, слава богу. ;d за новата танцьорка на мултиспейс, поздрав с хищна хиена? не, мерси :D
стефан остави коце и крум на роячки, а роячки каза: 'абе как ще ми оставяш брат ти. вземи си го :D' и си го размятаха наляво надясно. :d асен писа смс 'на мама, защото се притеснява': тука ще спя точка :D
в джина имаше повече лимон, отколкото джин. :D как беше, муньо: 'еми малко лимон и спрайт и малко джин и после изтискахме лимон и после сложихме лед и после резенчета лимон ' :D

а наобяд, докато минавахме покрай малкия фонтан на центъра, обещах на ани и симона ако вечерта работи да мина през него.

и така в 2 и половина през нощта минах през фонтан :D и беше готинооо, в самия фонтан, i mean. много разхлаждащо и гъделичкащо, обаче когато излязох от него, се оказа, че има доста вода и станах мокра и си свалях чорапогащника почти на центъра на града, а симона стоеше с големия ми лилав шал около мен ;d има и снимков материал за желаещите :D


phew. изморих се. ;d

3 усмивки:

Snoobyx каза...

аз съм желаещ, мокър люляк! :P :D

Анонимен каза...

Възхищавам се на умението ти да правиш такива готини резюмета на нашите пиянски, мокри вечери... *цунк*


С.

Unknown каза...

желаещ за снимков материал +1