dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

четвъртък, април 29, 2010


чувствам се на 16. отново.
едно кликване, neil sedaka и вече съм година назад.
така че, слушай го и ти сега!! много!! за да може след време, както аз сега, да си пускаш тая песен и да се сещаш за тоя ден. ^^ after all.. не всеки ден човек става на sweet 16 ;p

моя сладка красива вече-не-толкова-малка близначке, пожелавам ти, отново, много готини осмици ;d 8 > 10 пък :d

пожелавам ти хората, най-вече баща ти :D (най-смешно ми е, когато той ни бърка ;d) да си мислят, че аз съм ти и ти си аз, защото стават ЗАБАВНИ ситуации. и май не съм ти казвала, но ми става супер мило, когато ни бъркат, и никога няма да мога да повярвам, защото ти си толкова по-хубава от мен и се чувствам все едно е станала някаква грешка като те помислят за мен или обратното :d мила симпатична грешка :D

пожелавам ти да продължаваме цял живот да измисляме умни неща като връх на света, пешо сметалото, ТОЙ Е ВЪЗВИШЕН! и т.н. ;d
и да не тъжиш много, когато завърша и две години ще трябва да се оправяш без мен! аз ще тъжа достатъчно и за двете ;d
и благодаря, че си кротката и милата от нас двете, но ми казваш, че обичаш, че аз не се притеснявам да кажа на хората всичко в очите, защото иначе сега щеше да те е страх да дойдеш при нашия випуск. а сега нашия випуск ги е страх да ти кажат нещо грубо, защото после аз.. *показва зъби и нокти*

пожелавам ти да бъдеш едно много Добро Типче. да бъдеш Добра в Професията си на Типче. и все пак понякога да играеш и ролята на нещастника, де, но то само понякога и само за разнообразие. но тогава и аз ще съм нещастника и ще си нещастникавеем заедно.

и да станеш най-откачения и готин психолог, да бъдеш като славов, без брадата, да подскачаш като нинджа, когато ти звънне телефонът и да носиш тениски на рок банди. ;d

и, добре, де.. ще ти спестя мъките да ходиш след нас с асен с нормални дрехи на бала.. няма да го карам да облича розова риза и вратовръзка..
;(

пожелавам ти да пребориш физиката!


if I should smile with sweet surprise,
it's just that you've grown up before my very eyes.
you've turned into the prettiest girl, i've ever seen.
happy birThday, sweet sixteen.

2 усмивки:

drifter каза...

обичам те, обичам те, обичам те, обичам те.

благодаря, че си най-добрата приятелка, за която всяко малко момиче си мечтае. мерси за стихотворението. прекрасно е. аз също обичам да ни бъркат. (sun)
обичам те, задето ти пиша по време на разговори с принца.
просто, обичам те, защото си страхотна най-добра приятелка и страхотно другарче в 'being типчета'.

Halinor каза...

боже, толкова е мило, ще се разплача ^^ вие двете сте прекрасни приятелки, продължавайте да бъдете такива! чрд, раде ^^