dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

неделя, март 28, 2010

отвратителен, непоносим ден. чувствам се малка, сива и нещастна. толкоз по тоз въпрос.
ще взема да стана от компютъра, да си науча наизуст всички уроци, да прочета половината "Дейвид Копърфийлд", да се натъпча с шоколад и да умра от захарна кома.


http://more-like-me-less-like-you.blogspot.com/



аз пък пак ще започна да пиша тук както пишех едно време, ай мийн, мои си мисли [по-дълги от две изречения >.<], не само цитиране на чужди работи, ама какво пък съм виновна, че думите на другите винаги описват по-правилно нещата, отколкото моите собствени.


този дъжд в мен вали и се мятам
между струите му непрекъснато,
сякаш бягам от мен самата
там - при твойто нелепо отсъствие.

маргарита петкова


1 усмивки:

Halinor каза...

чак си ме цитирала :О <3 :D