dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

понеделник, февруари 08, 2010


честити ми long live rock ботуши и честита ми двойка по литература. ;d
мдаа, симона, наистина кофти се самоурочасах ;d
'абе, първия срок имам само шестици, трябва да взема да изкарам и някоя двойка втория..'

и хоп. две :d нааайс.
мисля да си пожелая розово пони, с това темпо на самоурочасване, току виж утре ми се появило пред вратата. ;d

а сега бягам, че трябва да прочета под игото до утре ;d;d

3 усмивки:

Анонимен каза...

Съжалявам за 2ката ;s Но знаеш ли, и аз искам розово пони! ;дд

люляк™ каза...

няма проблем, давайте си поръчките, моето съзнание превръща всичко в реалност! ;d

Snoobyx каза...

Лю... двойка... Лю... двойка... Ъм... само аз ли виждам че нещо тука не е съвсем наред, да няма правописна грешка? :D