dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

петък, януари 15, 2010

http://thank-you-for-the-memories.blogspot.com/

йъп. нов блог ;d ама какво да правя като имам невероятен прилив от идеи за блогове постоянно?! ;d

таа, понеже имам толкова готини чатове, които бих искала да не забравям и да си препрочитам отвреме на време, когато ми е носталгично, за да се подсещам какви прекрасни приятели имам около себе си.. тоя блог е затова, предимно за моята ужасна памет.
за да съхраня неща, които не бива, но със сигурност ще забравя.
пък и само пълня тоя блог с чатове, и става някакво разпокъсано, а аз МРАЗЯ да няма ред и подредба. ;d;d

и вие може и да не ги разбирате, може да са ви скучни и безсмислени, не е във вас проблемът,
хуморът и чувствата са доловими само за вътрешни лица. ;d

4 усмивки:

Halinor каза...

много е мило и сладко ^^
имаш ли нещо против да го чета? мн обичам да чета чужди скайп разговори ;D

люляк™ каза...

не, разбира се. ;d ако не исках никой да го четее щях да му сложа там разните защити ;d;d

иначе и аз обичам да чета такива

Stana каза...

Данииии (нали може да ти казвам така *гледа мило*) Страхотна идея! Аз, аз ... прочетох един от чатовете, всъщност първия пост-нат и видях, че казваш, че обичаш пингвини. Обожавам пингвини, аз съм пингвини в сърцето си *уосъндми* Един скъп на сърцето ми човек ми казваше, че съм пингвин. Та, по темата, радвам се че имаш нов блог. И е хубаво, че ще е подредено. И че ще си пазиш спомените. И че имаш такива яки приятели *кима енергизирано* ! И че приливаш от идей *тук скача лудо, радвайки се като дете на близалка* Колко тежка ми беше тази седмица без твоите постове, те ме поддържаха усмихната, а тази седмица бях като ритнат-отзад-малък-снежен-облак-който-не-знае-как-да-вали! Ужас Облак бях!
Това е от мен, не е много ама е от сърце. *мечета от далече*
La luna y todo lo que quieres te lo mando, Стаси, преди да е дочакала посреднощ

люляк™ каза...

ой, сладур, заслушаваш да те намачкам някой ден ;d
няма да ти се размине, да знаеш! само да ми паднеш в пингвинските прегръдки!