dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

сряда, януари 13, 2010


снежи изненадващо проумя, че ми познава чат-другарчето-в-чиято-зелена-тетрадка-си-водя-монолог-и-му-пиша-послания-когато-имам-немски-в-неговата-стая, когато той я питал дали тя му пише постоянно в тетрадката ;d
но когато снежи ми извика: 'дании, елаа, намерих ти чат-другарчето!' той пожела да се скрие и да запази нашите прекрасни взаимоотношения, основани на моя монолог, в анонимност. ;d

и съм много тъжна сега. ;d

ааа а а на ради баба й каза, че приличам на леля.
усмивк.
йех. иначе, малко си нарушавам обещанието да не се вясвам тука поне седмица, но трябваше да запиша за чат-другарчето, иначе щях да забравя.
много много ми е забързано, но така е по-добре всъщност, и до посреднощите пиша разни исторически съчинения, които ми взимат здравето.
нах. а сега трябва да превеждам текст по немски. просто не виждам как ще стане тая работа ;d;d днес с фифи се опитахме да изброим десет глагола, които знаем на немски.
е, забихме на 7. ;d


добре. аз съм добре, размишлявам, подреждам ценности, взимам решения, боря се срещу недостатъците си и гледам лилаво на живота. много е чуден. животът.
толкова е глупаво, че оценяваме нещата, чак когато знаем, че сме ги губили и че всеки момент може да изгубим още.
радвайте му се на живота и се радвайте на всяко мъничко нещо, което приемате за даденост, защото е кофти, когато го изгубиш.


I'M LEARNING TO DANCE IN THE RAIN.
SO FAR, SO GOOD.