dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

неделя, декември 06, 2009



още едно плюсче към списъка 'за и против живеенето в малък град'
когато майка ти и баща ти ги няма вкъщи, съседите ти правят палачинки за закуска, защото знаят, че u suck at cooking <3 как да не ги обичаш тия хора ^^

life is beautiful

...

шит. глезенът пак ме заболя. тъкмо си мислех, че наистина се е оправил вече. но това пък означава, че времето скоро ще се развали и ще вали сняяяяяг.

и точно в тоя момент слънцето изгря пред прозореца ;d;d

...

не е реално колко съм ТЪПА.
след два часа аз ненадейно се усетих..

[11:17:27] selene's lover. [люляк™] каза: НИНА ТИ ИМАШ ИМЕН ДЕН
[11:17:30] selene's lover. [люляк™] каза: ОМГ
[11:17:34] selene's lover. [люляк™] каза: УБИЙ МЕ
[11:17:37] selene's lover. [люляк™] каза: 8-|
[11:17:53] selene's lover. [люляк™] каза: аз съм най-ужасната приятелка на света даже не заслужавам да съм ничия приятелка как може да съм толкова тъпа
[11:17:56] selene's lover. [люляк™] каза: ЧЕСТИТ ИМЕН ДЕН!!!!
[11:17:59] selene's lover. [люляк™] каза: (hug)
[11:18:08] ninka каза: (rofl)
[11:18:14] ninka каза: (hug) np
[11:18:32] selene's lover. [люляк™] каза: жива здрава щастлива плувай много иии с делфини и пожелавам ти да завали сняг за рождения ми ден :D:D за да съм щастлива и да не ти мрънкам, съответно и ти ще си щастлива
[11:18:39] selene's lover. [люляк™] каза: (hug)
[11:18:44] selene's lover. [люляк™] каза: мале, колко съм тъпа
[11:18:54] ninka каза: (bow)
[11:18:55] ninka каза: mersi
[11:18:56] selene's lover. [люляк™] каза: а точно бях започнала да ти пиша: абе, познаваме ли някой николай, нина, нещо такова..