dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

четвъртък, декември 24, 2009


'съществуването на талантливите творци е подчинено изключително на тяхното изкуство и затова те са отчайващо невзрачни и ужасно скучни в обществото. големите поети, истински великите поети са възможно най-непоетичните същества на света. а некадърните поети обикновено са пленителни личности. [..] те изживяват поезията, която не са способни да напишат. а другите пишат поезията, която не смеят да изживяват.'

оскар уайлд - портретът на дориан грей

4 усмивки:

Stana каза...

Добре, не знам как попаднах на блога ти, но това е едно от най-хубавите неща, които съм правила. С всекя твоя публикация се убеждавам все повече в това. Нямаш си наидея колко много обичам този цитат от "Портретът на Дориан Грей", книга, която аз сега препрочитам за поне 5-ти път. Но, според мен, ти си в една специална графа - страхотен поет И пленителна личност. Продължавай така, яркоцветно Люляче, лети на крилете на снежнобелите люлякови нощни ветрове, сега и завинаги!

Среднощна Стаси

люляк™ каза...

леле леле.
аз.. такова
мерси много много!
и благодаря, че ме четеш и че продължаваш да четеш и че ти харесва ии
мечки мечки мечки
{}
весели празници, среднощно момиче ^^

Анонимен каза...

Колко е вярно.
Ти сигурно си наистина най-поетичното същество?! (: {}{}{} *мечка*

люляк™ каза...

не мисля, предвид факта, че на хартия съм пъти по-поетична, отколкото в реалност.