dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

събота, декември 19, 2009



любовта в най чистата си форма е..


любовта е сняг. любовта е случайна усмивка в автобуса.
любовта е бурята, която има зашеметяващо силен цвят при дъното на небето.
любовта е морето при залез.
любов е мама, която чете приказки за лека нощ.
любов е тате, който ми строи етажерка за книги.
любов е леля, която плаче на гроба на баба, и лелинчо, който я прегръща.
любов е бате, който скача върху леглото ми, отвива ме и казва: 'брато, вали сняг!'
любов са всички хора, които ми честитят рождения ден. особено в 00:00.
любов е музиката. поезията. рисунките. думите. думите особено.
любов е цветът на изгряващото слънце по побелялата от сняг земя.
любов е украсяване на елхата. отварянето на подаръците.
любов е притеснението, когато не можеш да избереш подарък на някого.
любов са всички спазени обещания.
любов е когато кажеш: 'имам нужда от помощ' и човекът отсреща отговори: 'чие тяло трябва да скрием?'
любов е баба, която ми пише бележки с пожелания за имени дни.
любов е тате, който заплашва момче да не ме докосва. ;d
любов е мама, която е готова да дойде с мен на другия край на европа, ако това е мечтата ми.
мама, която разбира факта, че не съм й показала нито едно от стихотворенията си. мама, която ми рисуваше принцеси с огромни рокли всеки ден от детството ми.
любов е бате, който не ми дава да пипам червеи, защото 'мъските челвеи хапят момицета, а всицки челвеи са мъски'
любов е смс за добро утро или лека нощ.
любов е хартиено писмо от далечен приятел. любовта е цялата купчинка от такива писма в дъното на бюрото ми.
любовта е прегръдка и целувка.
любовта е сбогуване на жълта гара.
любовта са мечтите за топла камина.
любов е когато загърбваш себе си, за да може някой друг да е щастлив.
любов е последният спомен, който имаш с някого.
любовта е горещ летен ден, през който седиш с баба на стълбите и разглеждате снимки от 'едно време'.
любовта са бурканчета със сладко от студеното мазе.
любов е, когато се притесняваш за някого. когато се извиняваш на някого. когато признаваш, че си сгрешил.
любов е доверието.
любов са детските филми и списанията 'мики маус'.
любов е любима песен, която свързваш с нещо или някого.
любов е спускане с шейни.
любов е когато съседът ти готви палачинки.
любов е носталгията.
любов е завръщане вкъщи.
любов е начинът, по който миришат дрехите на гошо.
любов е стихотворение, посветено на теб. песен, посветена на теб. минута, отделена за теб.


цялата съм любов благодарение на всички вас.
весели празници, обичам ви.



7 усмивки:

Анонимен каза...

Любов - бих казала, че това си Ти. (: Остани си същата - толкова прекрасна, приятно галеща с думи и вдъхваща истини. (: *гуш*

люляк™ каза...

ой ой. благодаря ^^ {}

wbgenetic каза...

всичко е любов. просто се огледайте ... :)

Stana каза...

Люляково момиче, любовта - това са твоите красиви мисли. Желая ти попътен снежен люляков вятър.
Стаси (:

люляк™ каза...

aw, колко хубаво пожелание <3 гуш гуш

Do каза...

Любов е , докато те чета, как няколко капки напират от очите ми и искат да видят бял свят и те :)

люляк™ каза...

пусни ги да се порадват на света ^^
{}