dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

събота, декември 12, 2009


СИМОНА!
сега след като се издаде с тоя сок от моркови и знам, че ми ЧЕТЕШ БЛОГА!!!
здрасти ^^^8(08&p4mr,. !!!

как я караш, петък беше ли на гости на баба ти ;d още ли ми казва даниелка, а каза ли й, че ония неща, дето ми беше пратила, забравих им името, са ми харесали много ;d;d

и също така РУСАЛКА, като завършим ще си пишем ли още хартиени писма?
или пък след като си купим къщата до перун, ще си ги слагаме в пощенската кутия? ;d

симона, вземи ЧЕРВЕНАТА ТЕТРАДКА в понеделник!! :О

айде чао сега, че ми се пишка.

твой муньо НАУ ЕНД ФОРЕВЪР.
русалка.

4 усмивки:

Анонимен каза...

Казах на баба, че си опитала ПИРОЖКИТЕ, а тя попита защо не си изяла и двете :) Разбира се, че ще си пишем писма (hug)... Ох, така ми се иска наистина да си купим къщата... Затова спестявай от джобните :) Веднага слагам червената тетрадка в раницата... <3

люляк™ каза...

симона, аз въобще не мога да спестявам, не възлагай надежди на мен ;d;d

Анонимен каза...

преди малко осъзнах, че червеният химикал е останал при Янаки, т.е. може да не го видим вече

люляк™ каза...

не, в мен е, хаха ;d;d