dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

петък, декември 11, 2009

[15:05:55] selene's lover. [люляк™] каза: значии
[15:06:12] selene's lover. [люляк™] каза: носех си днеска малка бутилка минерална вода и си я оставям на чина
[15:06:23] selene's lover. [люляк™] каза: и излизам от стаята да ходя на физика обаче се сещам, че съм си забравила водата
[15:06:32] selene's lover. [люляк™] каза: връщам се и казвам: симона, подай ми водата
[15:06:41] selene's lover. [люляк™] каза: и тя, умната, решава да ми я хвърли, а то било отворено шишето
[15:07:04] selene's lover. [люляк™] каза: и само хвърля и аз като по филмите виждам как шишето идва към мен и във въздуха му се доотвинтва капачката и
[15:07:09] selene's lover. [люляк™] каза: водата се разпръсква като фонтан
[15:07:13] selene's lover. [люляк™] каза: и пада върху мен
[15:07:14] selene's lover. [люляк™] каза: :D:D

3 усмивки:

Анонимен каза...

Радвай се, че не беше сок от моркови :)

люляк™ каза...

СИМОНА!
ах гадинооооо
;d;d
аз аз се чудя кой е тоз анонимен човечец :D

симонааа ^^

Анонимен каза...

Гадина? Добре, добре...