dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

четвъртък, септември 24, 2009


местим се в нова къща [която всъщност е на 20 метра от моментната, не си мислете за разстояние от порядъка на 100 км ^^], таа
в неделя ще бъде първата ми вечер в новата стая. so so nice. лилава е и я направих страшна красота ^^
а в момента седя на пода на старата ми стая, да не говорим компютъра около мен в какво състояние е, буквално е потънал в жици. нямам търпение да го изтреса на сестра ми и с лаптопа да си живеем в мир и спокойствие завинаги ^^

п.п. почнах да разглеждам разни университети ала-бала
но понеже в българия са ми много скучни и сухарски, плюс че винаги се чудя как да си направя положението по-заплетено и сложно, някво вродено си ми е,
плюс също така че обожавам английски и Англия.. мислите ли, че като се спрях на математика в оксфорд попрекалих? о.о

п.п. 2 случайно попаднах на фейсбука на нашия адам броуди и той всъщност се казва кристофър. за бога, не можеше да бъде по-прекрасно. <3

2 усмивки:

Snoobyx каза...

Не можеш да взимаш такива решения сама... Щяла да ходи в Англия?! НЕЕЕ *изпада в истерия* Трябва да го обсъдиш с всички и тогава :D А пък ние няма да те оставим да заминеш :P

люляк™ каза...

мда, точно затова нямам намерение да го обсъждам с когото и да било, освен с мама и тате : D