dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

четвъртък, юли 23, 2009

поезията ми е ужасно калпава, но все пак..

Безпоезийно


На Денис (:
благодаря за вдъхновението

Не съм писател и поет не съм,
но чувствата ми в думи се преливат.
И нищо, че това е просто сън,
и нищо, че нощта с деня се слива.
И нищо, че морето е солено,
или пък че във мене ще горчи,
когато дойде зимата студена,
защото топли ще са твоите очи.

Не съм писател и поет не съм,
но има ли това значение,
когато съществуваш в моя сън
като последен пристан и спасение.

23 юли '09
16:30


Безчувствено

На Яна.
защото за нас зимата е вечна.

Вземи, вземи това, което имам
и с нищо, нищичко не ме оставяй.
И нека във сърцето бъде зима.
Не ми дарявай огън, а забрава.

Не искам чувства, само тишина,
защото трудно е със чувства да се бориш.
Защото всичко се превръща във война
и постоянно бягаш, криеш се и спориш.

И търсиш себе си във другия. Но после,
разбрал, че търсиш нещо невъзможно
във теб се трупат хиляди въпроси
и вече просто чувстваш, че не можеш.

Вземи, вземи това, което имам.
Омръзна ми да бягам и да споря.
И нека във сърцето бъде зима.
Не мога вече с чувства да се боря.

17 юли '09
00:07

3 усмивки:

лайла каза...

второто е страхотно.

feronia. каза...

второто е сриващо.
И въпреки това мерси. (hug)

Snoobyx каза...

2 усмивки за второто и никой ли не се усмихна на първото? Е аз се усмихах широко като го видях и дълго време си запазих тази усмивка ^^ (дори в момента си я пазя в джоба xD) Това беше една от най-приятните изненади, която съм получавал в пощата си, 10x Лю *sun*