dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

понеделник, юли 06, 2009

благодаря на хората.
защото да, мими пак се оказа права. :Р
не времето, а хората лекуват.

та, благодаря, че ми помагате да излекувам всички рани.

*гуш* за всички.

о, да. благодаря на Хез за Sweet home alabama и на Аврил за великите песни, които са толкова 'едно време'. <3


днеска беше приключенски ден.
с ради отидохме до библиотеката, взех си разни неща на кърт вонегът(никога! никога няма да ме накарате да му казвам името по смешния начин, по който го казва половината свят! курт вонигът? what the fuck?!) и паулу коелю(ама и тоя има егати името, man).

ядохме сладолед(йогурт и пъпеш ftw!) и тогава заваля <3333.

всички тичаха, а ние с ради стояхме на готината сцена, защото точно там не валеше XD
ух, беше чудно.

започна да спира, ние решихме да се прибираме, и някъде по средата на пътя заваля ааадски силно и ние тичахме и пищяхме(за гилмор феновете: както когато рори и лорелай хвърляха яйца по колата на джес и после пищяха така, сякаш ги гони полиция. с ради обичаме да го правим). беше смешно и мокро. мноого мокро.


но, уха! беше хубаво (sun)

It's nice to know that you were there..
It's nice to know we had it all


п.п. трябва да престана да се страхувам и да отворя новия хартиен дневник.
когато кажеш нещо на глас, когато го напишеш, омастилиш хубаво.. вече звучи толкова истинско, нали? не е като само да ти е в мислите и да се опитваш да го пропъдиш.
искам да се науча да казвам и да омастилявам нещата, и да не се плаша, че това ги прави по-реални.

'cause life's like this.



12 усмивки:

Анонимен каза...

Хей, не се страхувай да омастилиш мислите си. Наистина всичко написано и изречено придобива още по-голям смисъл. :]]]

люляк™ каза...

проблемът е там, че аз не искам да придобива по-голям смисъл, защото не искам да повярвам в нещата, които се случиха. (:

Анонимен каза...

Да, но все пак са се случили...

духовна скитница каза...

и като за край: Мими е ебати пича ?
мрън ... постоянно повтаряте, че съм права, а никъде не го казвате.

feronia. каза...

wtf, Lun, последното ти изречение и изключително нелогично ;D
Лю, мерси за всичко, стихотворенията ти винаги помагат, жалко че не можеш сама да си посветиш някое и то да те крепи..

духовна скитница каза...

имах предвид, че никой никога не пише, че съм ебати пича ! xD

feronia. каза...

даа, даа, така ще кажеш ти xD нах, guys love you so much, isn't it pathetic?

духовна скитница каза...

не, но ако ме обичаха тези, които и аз обичам, щеше да е доста по - лесно. xD нафлуудихме Лю, усещаш ли ? xD

люляк™ каза...

нямам нищо против хора като вас да ме флуудят : D
иначе да, мими, голяма щастливка си с цялата тая любов около теб, колкото и кофти да е понякога ^^

feronia. каза...

nice, Lun, just nice (:
хора, аз се отказвам от блога и от скайпа. (hug)s

люляк™ каза...

whaaaaaaaaat

feronia. каза...

well.. i'm sick of it, ya know.. омръзна ми, не искам повече.