dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

вторник, юни 16, 2009


някой трябва да ми каже
'Стегни се за последно, Лю, остава още малко'.

защото аз колкото и да си го повтарям, някак все не мога да си повярвам, че имам сила да се стегна.



now i know
that i'm not a princess,
this ain't a fairytale.

прекалено много тейлър суифт.




4 усмивки:

Анонимен каза...

'Стегни се за последно, Лю, остава още малко'.
Казах ти го :]

feronia. каза...

Момиче, Тейлър е сладка отрова, спри я. Аз не можах навреме и сега е късно. Събуждам се с нейни песни и си лягам с тях. Не ти трябва и на теб (:

люляк™ каза...

янч, късно, късно.. : D

feronia. каза...

още не е късно. аз говорех със песните й. някой като ме попиташе сутрин как съм, му цитирах песните й. с песните й живеех, не мога да повярвам, че го казвам. наистина, наистина вярвах, че те изобразяват живота ми, живота такъв какъвто искам да бъде. и после изведнъж почва песен на соната.. и осъзнавам колко бъркам, колко незначителни са неините песни за мен в сравнение с техните. колко безразлично ми е да слушам нейния глас, в сравнение с гласа на Тони.. Както и да е, Тейлър е прекалено приказна, за да мога да повярвам, че е истина.