dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

вторник, май 26, 2009


мисля, че страдам от някаква болест за ненаситна романтика.
Прояждаща, силна жажда.
Имам нужда в живота ми, в мислите ми постоянно да се внася романтика.
И колкото повече я получавам, толкова по-жадна съм за нея, защото осъзнавам, че винаги, винаги има
още.

п.п. 1 СПРЕТЕ МЕ СЛЕДВАЩИЯ ПЪТ, КОГАТО РЕША ДА СИ КУПЯ БОЗАВА РОМАНТИЧНА КНИГА, ЗАЩОТО ПОСЛЕ
АЗ СТРАДАМ!
гррр. !

п.п. 2 И СЪЩО ТАКА МЕ СПРЕТЕ, КОГАТО РЕША ДА ГЛЕДАМ A WALK TO REMEMBER, P.S. I LOVE YOU, ИЗОБЩО ОТДАЛЕЧЕТЕ ВСИЧКИ РОМАНТИЧНИ ФИЛМИ НА 2000 КМ ОТ МЕН! ЗАЩОТО ПОСЛЕ
АЗ СТРАДАМ!
гррр. !

п.п. 3 И ИЗОБЩО ИЗГОРЕТЕ ВСИЧКО В МЕН, КОЕТО КРЕЩИ: 'ДАЙТЕ МИ РОМАНТИКА, BASTARDS!', ТА ДОРИ ТОВА ДА ЗНАЧИ ДА МЕ ИЗГОРИТЕ ЦЯЛАТА, ЗАЩОТО ПОСЛЕ..
guess what?!
АЗ СТРАДАМ!

п.п. 4 разбира се, не приемайте всичко прекалено буквално.




п.п. 5 ЗА БОГА, МОМЧЕТА! ПРЕСТАНЕТЕ ДА БЪДЕТЕ ТОЛКОВА УНИЩОЖИТЕЛНО КРАСИВИ!