dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

вторник, май 19, 2009


you never know.
but the game does.



има една много хубава игра. пускаш си всички песни на shuffle, или пускаш радио.. абе нещо такова.
задаваш си въпрос и чакаш отговора, който ще се съдържа в песента, която започне.
хах.
'какво всъщност става с любовта в света?'

gavin degraw
Oh oh oh lover be strong while i'm gone

And if you feel like falling just hold on

.
мда.
тия ги знаем. но понякога човек се уморява to be strong и постоянно да wait-ва. и да се държи да не fall-не down.
много е лесно просто да пееш hold on.

пак започнах да чета 'Морето, морето'.
ще бъде наркомански период.

'каква ще бъде тая седмица?'

switchfoot - ammunition

о, не. последното нещо, от което имам нужда, е бойно поле.
или може би.. може пък да помогне.

играта никога не лъже.

1 усмивки:

лайла каза...

и аз препрочитам Морето, морето (: но всъщност аз я препрочитам постоянно почти.
напоследък е още по-съсипваща, защото вече всичко, свързано с театър, направо ме убива.
а на тази игра преди време се бях зарибила да играя, но имаше неприятни моменти - например на "Коя е най-хубавата ми черта?" се падна Liar ^^ та накрая се отказах.
а пък Май сякаш по дефиниция си е наркомански. *въздиш*