dandelions.





















Не се обадих преди да тръгна, защото не обичам да бъда изпращан. Освен това знам, че и ти не обичаш да бъдеш изпращач.

четвъртък, август 13, 2009

трябва да ми спрете анатомията на грей, защото аз определено сама не мога да си я спра XD
по цели нощи сънувам как кристина прави операции >.<

п.п. още саката поезия. хах, глупости говоря. това не е поезия. просто думи. поезията май е.. мъртва. ужасно е.

и е време да разровя себе си.

и е време да извадя всички книги -
и прочетени, и не.
Там, оставени на дъното
за някое друго време. Когато.
Но 'когато' е 'сега' и 'утре' е 'днес'.
И няма време.
И люляковите нощи ще умрат
ако чакаме да се съживят без нас.

И е време да бръкнем на дъното
и да извадим от там всичко,
което сме оставили 'за утре'.
защото 'утре' е 'днес' и ако не побързаме
'утре' ще стане 'вчера'.
и зад себе си ще имаме планина от грешки.
недопуснати, допуснати, неизживяни.

и е време да разровим себе си.

4 усмивки:

Анонимен каза...

Не знам какво е, но ми харесва. (:

люляк™ каза...

радвам се (:

selena yordanova каза...

На мен също... =)

feronia. каза...

странно е. хубаво е, харесва ми, но не си ти..
i'm back ;Р